Rapunzel (Tangled) In 3D



Minggu lalu Papa Roq bawa anak-anak pergi menonton cerita kartun "Tangled" di pawagam berdekatan. Filem yang diilhamkan dari kartun klasik "Rapunzel" itu bawakan ke layar perak kali ini dalam bentuk 3D. Kebetulan Papa Roq dan anak-anak pun memang tak pernah pun tengok wayang dalam 3D. Jadi,'excited" lah sikit kami. :D terutama anak-anak pompuan yang dah lama usha kat Papa Roq sejak nampak poster filem ini tak lama dulu.

Walaupun 3D dah lama ada, namun seperti Papa Roq kata ini "first time" bagi kami. Cuma yang syoknya, rupa-rupanya dalam panggung tu, ramai yang pertama kali jugak tengok filem dalam 3D. Jakun betul kami semua tengok terutama bila nampak "lantern" bergerak ke arah kami macam "real" aje. Ramai yang hulur tangan nak pegang.. he he.. kena tipu dengan teknologi la tu.

Secara jujurnya, cerita ni menarik ditonton oleh anak-anak dan orang dewasa juga. Ia agak menghiburkan dan lucu juga. Lagi best di tonton dalam 3D walaupun harga tiket 3D lebih mahal lah dari biasa. Jadi, siapa yang belum tengok, apa lagi... pegi laaaa....

- Papa Roq

0 Response to "Rapunzel (Tangled) In 3D"

Catat Ulasan