Teknik Pandai Matematik


Ini untuk anak-anak you all. Yang dah kawin dan ada anak lah. Atau kalau nak tambah ilmu dan jadi guru matematik sambilan pon boleh baca posting ini. At the end of the day, 'tepuk dada, tanya selera'. PR cuma tolong mempromosikan sahaja. Itu pun kalau ada yang berminat. Tiada paksaan, mahupun rogolan.

Bagi PR, matematik adalah subjek yang mudah. Cuma adakalanya hendak menerangkan tu lah yang menjadi masaalah. Lain orang, lain pandangannya. Mungkin jika kita cuba pelbagai cara dan teknik, kita mungkin akan cuba cara yang paling sesuai untuk kita fahami sesuatu subjek itu. Salah satu teknik terbaru di pasaran adalah "Rahsia Matematika" oleh Cikgu Umi & Munib Ahmad. Menerusi teknik oleh kedua-dua guru ini, pelajar akan mampun menyelesaikan permasaalahan matematik dalam masa yang pantas dan mudah. Bagaimana?


Menerusi 30 teknik menakjubkan yang di dedahkan oleh kedua-dua guru ini yang ternyata berkesan dan mampu menyelesaikan masalah matematik dengan lebih mudah, ringkas dan pantas! Maklumat lanjut DI SINI.

- Papa Roq